Hop til hovedindholdet

5500 Middelfart

Afriggerfest og Afriggersejlads 2021

Arrangementsbeskrivelse

Man kan stadig nå at tilmelde sig afriggesejladsen frem til den 30/9. Vi er ved at høre kokken om det er muligt at bestille flere kuverter ifht. afrigge festen, så derfor er tilmeldingen hertil lukket.

Ved tilmelding kan der vælges at "Lægge i kurv" således at man eks. kan vælge 1xAfriggersejlads og 2xAfriggerfest, hvis man deltager en båd i sejladsen og 2 personer til Afriggerfesten.

Prisen for afriggersejladsen er pr. deltagende båd
Prisen for afriggerfesten er pr. deltagende person.

Der er max 100 pladser til afriggerfesten, så det er først til mølle princippet der er gældende. Det er ikke et krav at man deltager i sejladsen for at kunne være med til festen eller omvendt, men se nu at komme ud på vandet, så er der noget at snakke om over festen :-) Præmier fra afriggersejladsen uddeles kun til festdeltagere.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >